niedziela, 14 lipca 2013

Sukces 2013 - 4 starty i 4 zwycięstwa

Mój pierwszy start w roku 2013 był 12.05 w Lęborku odbyły się tam Mistrzostwa Polski federacji NAC w których wziąłem udział i zdobyłem tytuł Mistrza Polski w kategorii masters, oto kilka fotek z tych zawodów




























 
Następnym moim startem były I Mistrzostwa Polski w kulturystyce i Fitness oraz Fit-Kid WFF-WBBF Poland które odbyły się tydzień później tj. 18.05.2013 w Starogardzie Gdańskim. Startowałem w dwóch kategoriach extreme men oraz masters, obie kategorie wygrałem jak również kategorie Open. Zawody te były eliminacjami do 45-TH „AMBER PRIX INTERNATIONAL“ AND 2013WFF-WBBF EUROPE CUP OPEN
 
 






45-TH „AMBER PRIX INTERNATIONAL“ AND 2013WFF-WBBF EUROPE CUP OPEN odbyły się 25.05 na Litwie w miejscowści Kaunas, rywalizując z najlepszymi zawodnikami Europy okazało się że puchar wpada w moje ręce nie tylko w swojej kategorii masters ale także w kategorii BODYBUILDING EXTREME. I zdobywam tytuł Open Amber Prix International. Wyniki prezentowały się tak:

BODYBUILDING CLASSIC I
Złoto -Krzysztof Pniewski
Srebro- Dawid Szczygieł

BODYBUILDING CLASSIC II
Srebro- Hubert Wasilewski

BODYBUILDING CLASSIC III
Złoto- Jarosław Woźnicki

BODYBUILDING PERFORMANCE
Złoto- Patryk Kropidłowski

BODYBUILDING ATHLETIC
Złoto- Marek Zapotoczny
Srebro- Michał Karmowski

BODYBUILDING EXTREME I
Złoto- Andrzej Brzeziński

BODYBUILDING WETERANI
Złoto- Andrzej Brzeziński
Srebro- Marek Zapotoczny
Brąz- Jarosław Woźnicki

Open Amber Prix International wygrał Andrzej Brzeziński
 ZDOBYCIE PUCHARU EUROPY DAJE MI ZIELONE ŚWIATŁO DO STARTU Z ZAWODWCAMI GDYŻ W NAGRODĘ OTRZYMAŁEM KARTĘ PRO







 



Długo nie trzeba było czekać 8.06 odbywają się zawody WFF-WBBF Pro Universe Brusno Kupele, SŁOWACJA i te zawody są dla mnie szczęśliwe gdyż zdobywam tytuł Mr. Universe i wygrywam całe zawody. Oto co napisał Tomek Gontarz na wieść o moim zwycięstwie
UWAGA ,UWAGA ,UWAGA!!!
Dziś wydarzyło się coś niesamowitego!!!
Pisząc wczorajszy artykuł trzymałem kciuki za naszego zawodnika Andrzeja Brzezińskiego ,zresztą jak nie jedna osoba w naszym kraju.
Lecz wiadomość którą otrzymałem dosłownie prz...ed chwileczką przerosła moje oczekiwania jak pewnie i niejednej osoby.
Andrzej Brzeziński zdobył tytuł Mr.Universe na zawodach organizowanych przez Międzynarodową Federację WFF - WBBF na Słowacji.Lecz to nie koniec zaszczytów ponieważ zdobył również nagrodę OVER ALL WINNER,z pośród jedenastu kulturystów startujących wraz z Andrzejem,a trzeba podkreślić że konkurencja była naprawdę spora o czym świadczą dodawane fotografie na stronach facebooka,i każdy z zawodników był świetnie przygotowany,lecz jemu samemu nie przeszkodziło to w zdobyciu tytułu OVER ALL WINNER pokonując wszystkich startujących zawodników
 .Tym tytułem podkreślił swoją doskonałą formę jaką osiągną w tym roku wygrywając zawody jedne po drugich.
Teraz już wiecie czemu użyłem słów opisujących Andrzeja że może śmiało startować i konkurować z najlepszymi zawodnikami w całej EUROPIE!!!
Serdeczne gratulacje Andrzejku od całej Federaci Wff - Wbbf Polska,i życzymy dalszych sukcesów. 

Takie słowa są wielką nagrodą dla zawodnika i mobilizują mnie do dalszych startów w gronie zawodowców.









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz