niedziela, 17 listopada 2013

Kamil Kowalczyk -zaczynamy przygotowania MP 2014

Kamil długo  cierpliwie czekał  zanim skończą się moje zawody w tym sezonie. A trochę ich było  bo sześć startów i wszystkie jak wiecie udane. Teraz czas aby pomóc innym. Kamil Kowalczyk w tym roku zajął  drugie miejsce w Pucharze Polski Federacji WFF WBBF.  Już przed pucharem zgłosił się do mnie z prośbą o pomoc w przygotowaniach do zawodów. Wczoraj Kamil przyjechał do mnie z Konina na konsultację i trening. W przyszłym roku Kamil będzie startował w maju w Mistrzostwach Polski - po mojej namowie. Kamil startuje w kategorii osób niepełnosprawnych ale tak naprawdę to jest sprawniejszy od wielu osób sprawnych. Ujęła mnie jego motywacja do trenowania i to co już sam osiągnął swoją ciężką pracą. Kamil mieszka w internacie i się uczy. Trenuje na siłowni szkolnej a w weekendy trenuje w domu w garażu  gdzie ma  sprzęt wykonany przez siebie i swojego ojca przystosowany do jego możliwości. Wyobrazcie sobie  że Kamil  opowiadał mi że zimą trenuje w garażu przy temperaturze -10 stopni  ponieważ garaż jest nieogrzewany. Moją ambicją jest doprowadzić Kamila do tytułów mistrzowskich nie tylko krajowych ale i międzynarodowych o czym Was będę informował i pokazywał  na bieżąco zdjęcia jak się zmienia . Do MP pozostało mu 6 miesięcy.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz